تجهیز یگان‌های نیروی دریایی ارتش با آخرین فناوری‌های روز

ارتش  

پایگاه مردمی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

 

پایگاه مردمی ارتش فرمانده فنی نیروی دریایی ارتش گفت: یگان‌های مختلف نیروی دریایی از جمله سطحی، زیرسطحی، موشکی و پهپادی بایستی به آخرین فناوری‌های روز تجهیز شوند.

 

به گزارش پایگاه مردمی ارتش به نقل از  خبرگزاری فارس، امیر دریادار عباس زمینی فرمانده فنی نیروی دریایی ارتش در اولین همایش فناوری‌های نوین دریایی که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر برگزار شد، گفت: یگان‌های مختلف نیروی دریایی از جمله سطحی، زیرسطحی، موشکی و پهپادی بایستی به آخرین فناوری‌های روز تجهیز شود.

وی با اشاره به برگزاری این همایش اظهار داشت: این همایش فرصت بسیار خوبی بود تا موضوع فناوری‌های نوین دریایی بیشتر مطرح شود و ما پیشنهاد داده‌ایم که در نمایشگاه‌های بین‌المللی این حوزه نیز حضور داشته باشیم.

فرمانده فنی نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم دریایی نوشهر گفت:‌در آن زمان مدیریت دانش در ۲ حوزه را خدمت ایشان ارائه کرده بودیم، حوزه‌های تغییرات اساسی زیر دریایی سنگین کلاس طارق و اورهال موتورهای ناوهای کلاس موشک‌انداز که بخوبی دنبال می‌شود.

زمینی تاکید کرد: پروژه‌های دیگری نیز در دست اجراست که به منظور بهبود کیفیت و کم کردن هزینه‌ها باید به بحث مدیریت دانش آن توجه شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



  • یکتا گستر
  • قالب بلاگفا